برنامه حرکت اتوبوسها در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh

داده ها جغرافیایی: مکانی که اتوبوسها بایستی از آنجا عبور نمایند، می‌تواند با به کار گیری از API های مختلفی به عنوان مثال Google Maps یا این که OpenStreetMap به دست آید. برای قبرس شمالی، شما می توانید از OpenStreetMap استعمال فرمایید.
فرصت‌بندی: می توانید با استعمال از داده های اتوبوس (مانند وقتی که هر اتوبوس وارد مسیر می‌گردد مهاجرت به قبرس شمالی و وقتی که بیرون می‌شود)، فرصت‌بندی ظریف تکان اتوبوسها را پیش‌بینی فرمایید.
شناسایی مسیر: برای شناسایی عالی مسیر اتوبوسها، می توانید از الگوریتم های مسیریابی مانند Dijkstra و A* به کار گیری فرمایید. در قبرس شمالی، شناسایی مسیرهایی که از مرز ترکیه عبور میکنند بسیار اصلی میباشد.
رئیس داده ها: درین نصیب، می توانید از سیستم‌های مدیر مقر داده به کارگیری نمایید تا داده ها اتوبوسها، مسیرها و مجال‌بندی ها را ذخیره و مدیر فرمائید. برای مدیر داده ها در قبرس شمالی، می توانید از MySQL یا این که MongoDB استعمال فرمائید.
اکران داده: برای اکران داده های جنبش اتوبوسها به یوزرها، می‌توانید از ابزارهای مختلفی مانند نقشه های تعاملی و یا این که چارت های وقتی استعمال نمایید. در قبرس شمالی، می‌توانید از Google Maps API یا این که LeafletJS برای اکران اطلاعات به کارگیری نمایید.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: